Grzegorz Gajda: Od wielu lat zajmuje się koordynowaniem działań marketingowych i promocyjnych. Ma doświadczenie w sprzedaży i prowadzeniu rozmów handlowych oraz w opracowywaniu i prowadzeniu strategii i kampanii marketingowych ( kampanie m.in. dla: Żywiec Zdrój, P-Polska, Baumann Mostostal, KBE Polska, Petro-Oil, Hotele Orbis, SCA Hygiene Products, Bank Austria Creditanstalt Poland, Getin Bank, Powszechny Bank Kredytowy S.A.). Organizuje i nadzoruje doardztwo startegiczne z zakresu kampanii promocyjno-informacyjnych, wizerunkowych i brandingowych oraz zarządza projektami realizowanymi na potrzeby isntytucji, oragnizacji, przedsiębiorców (wyprodukował m.in. 60 promocyjnych reportaży telewizyjnych dla projektu „Śląski portal na rzecz innowacji”). Trener i szkoleniowiec z public relations i budowania wizerunku oraz speker konferencji prasowych, eventów i dużych wydarzeń publicystyczno-ekonomicznych. Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca i prowadzacy programów publicystycznych m.in. Optyka Polityka. Znawca specyfiki rynku mediów oraz środowiska dziennikarskiego (współpracował z ogólnopolskimi rozgłośniami radiowymi, m.in. Radio Zet, wydawca biuletynów mi.in dla Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Narodowej Orkiestry Polskiego Radia w Katowicach i pism branżowych. Szef Rady Programowej, Stowarzyszenie „Media dla integracji europejskiej”, współorganizatorem corocznego konkursu dla dziennikarzy „Silesia Press” .