Chcesz zdobywać kolejne punkty nie tylko za styl pracy ale za również za jej efekty? Menadżerowie sprawnie zarządzający czasem nie narzekają na brak sukcesów własnych zespołów, ciężar zobowiązań ich nie przytłacza a nowe obowiązki stają się dla nich wyzwaniem do poszukiwania dodatkowych kompetencji w zespole i praktykowania delegowania. Inwestycja w skuteczne zarządzanie czasem to zysk organizacyjny i unikalny mikroklimat spokoju i opanowania widoczny w koncepcji podziału zadań i obowiązków.
Szkolenie adresowane jest do pracowników różnych szczebli zarządzania, pracujących w systemie zespołowym bądź indywidualnym dla których ważne jest optymalne wykorzystanie zasobów i potencjału, który im podlega. Szczególnie kierowane jest do kierowników, menedżerów odpowiedzialnych za terminowe realizowanie zadań, poprawę skuteczności osiąganych przez siebie i podwładnych wyników oraz wszystkich dbających o jakość i przejrzystość wykonywanej pracy. Kierowane jest również dla liderów zespołów projektowych, których zadaniem jest przydzielanie zadań i koordynowanie pracy ludzi zaangażowanych w realizowanie złożonych projektów.
Narzedzia zarządzania czasem muszą zawsze korespondować z charakterem życia i pracy, który jest zmienny. Mobilność, technologie i interaktywność przychodzą nam z pomocą. Jeśli twierdzisz, że z wieloma rzeczami musisz poradzić sobie sam, przeanalizujemy to i wybierzemy czynności, które możesz delegować lub ograniczyć korzystając ze współczesnych narządzi . Nauczymy Cię jak skutecznie wprowadzać dobre nawyki chroniące Cię przed chaosem w zyciu zawodowym i prywatnym. Naszym celem jest modelowanie sprawności organizacyjnej menedżerów poprzez dostarczanie skutecznych metodyk i wykorzystywanie wartościowych narzędzi. Pomożemy Ci połączyć bieżące listy zadaniowe w sekwencję operacyjną oaz zarządzanie strumieniem zadań i poprowadzimy Cię do sukcesu.
Koniec z uczuciem przeciążenie w pracy wielozadniowej!
Analiza aktualnych umiejętności zarzadzania czasem. Praca grupowa. Monitoring i ewaluacja
Ćwiczenie sprawdzające pracę grupy w sytuacji stresu „HOT WORK”
Omówienia ćwiczenia porusza tematykę: zasady zarządzania organizacją pracy, planowanie i podział pracy, ustalanie priorytetów, koncentracja na efektach i wynikach.