Posiadasz w swojej ofercie produkty i usługi istotne dla kierunku rozwoju branży w której funkcjonujesz oraz na bieżąco śledzisz nowości i trendy a teraz szukasz inspiracji na dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców? Chcesz być obecny na prezentacjach tematycznych, organizować aktywności dla uczestników wystaw, wykorzystać przestrzeń wystawienniczą do zainteresowania włąsną firmą potencjalnego Klienta?
Planujesz przygotować pracowników do udziału w wydarzeniach wystawienniczych, szukasz profesjonalnego wsparcia w prowadzeniu rozmów z przybyłymi na nie gośćmi?
Przywitanie Klienta, nawiązanie z nim rozmowy, poznanie celu jego wizyty na targach, zaproszenie do wymiany swoich doświadczeń, zainteresowanie ofertą, prowadzenie rozmowy handlowej, zbieranie opinii o produktach z danej branży, wzbogacanie doświadczeń klienta o nowe obszary wiedzy o Twoim produkcie, w końcu sfinalizowanie zakupu i polecanie najlepszego sposobu kontaktu i dostawy - tak wygląda proces obsługi klienta na targach i wydarzeniach wystawienniczych. Celem szkolenia jest praktyczne przygotowanie osób pracowników uczestniczących w wydarzeniach wystawienniczych, targach i prezentacjach do zaprezentowania swoich usług i produktów potencjalnym i obecnym klientom wśród grupy docelowej oraz dotarcia do inwestorów z kraju i zza granicy oraz przedsiębiorców zainteresowanych stałą współpracą.
Prezentacja Twojej firmy i jej produktów na targach wspomaga promocję i napędza sprzedaż Twoich produktów na rynku, ułatwiają dotarcie do Twoich klientów i przedsiębiorców szukających usługodawców outsourcingowych. To jedno z narzędzi, dzięki którym nawiążesz cenne kontakty biznesowe z klientami i, którzy będą dokonywać stałych zakupów w Twojej firmie oraz poprzez narzędzia sprzedaży online. To również możliwość stworzenia przestrzeni do zainteresowania Klienta tak by polecił Twoje produkty/usługi innym, dając Ci tym samym cenne referencje.
Ćwiczenie: Błędy amatorów - jak ich unikać. Praca z kamerą
Niepoprawny styl wejścia - przykłady. Punkty kontrolne w stylu wypowiedzi. Punkty kontrolne w mowie ciała i gestów
Nawiązanie kontaktu. Tworzenie pierwszego wrażenia. Sterowanie własnym poziomem otwartości poprzez wykorzystanie atrybutów mowy ciała oraz dopasowanie osobistego stylu wypowiedzi
(Model H. Anderson i D. Tannen w kształtowaniu procesu transformacji poglądów)
Ćwiczenie: schemat dialogu z klientem. Praca w parach
Trening bezpośredniego i niebezpośredniego schematu rozmowy z Klientem. Obserwacja. Wnioski.
Ćwiczenie: Wykorzystanie modelu SPIN Selling w rozmowie z Klientem
Opracowanie listy pytań i korzyści z zastosowania Twoich produktów lub skorzystania z Twoich usług. Przygotowanie listy korzyści ze współpracy z Twoją firmą.
Katarzyna Kasperek
Grzegorz Gajda
14 h (2 dni szkoleniowe)