StartSzkolenia
Personal branding- budowanie marki własnej
Zobacz kalendarz szkoleń

Tworzenie marki i autopromocja

Personal branding- budowanie marki własnej

czyli jak rozwijać swoją markę w mediach społecznościowych

Kim chcesz zostać w istniejącej już sieci mediów? W budowie przewagi konkurencyjnej Twojej marki istotną rolę odgrywa unikalny kontekst Twoich przekonań, wartości, stylu bycia. Umiejętne jego wydobycie w ciekawej, aktualnej i żyjącej emocjami formie przyciąga i inspiruje, cieszy, bawi, wspiera, pomaga innym zrozumieć i poznać… Twoja marka może stać się źródłem inspiracji i sposobem zgromadzenia wokół Ciebie klientów, współpracowników, pracodawców, przyjaciół, pasjonatów Twoich zainteresowań i kogokolwiek, na kim Ci realnie zacznie zależeć. Osobom, pragnącym stworzyć własną markę osobistą od A do Z szkolenie dostarczy strategii i wiedzy od czego zacząć i za pomocą jakich narzędzi zrealizować własne zamierzenia. Pozytywna marka osobista budzi zaufanie, jest obietnicą jakości i kompetencji oraz gwarantem zaspokojenia korzyści, które ze sobą niesie. Marka taka wydobywa to co najlepsze, marka taka rozwija odbiorców i w konsekwencji rozwija także jej twórcę, gdyż on sam pragnie oferować coraz lepsze i bogatsze treści, pozyskując nowe kontakty i inspirując sobą innych.

Znaczna część ludzi spędza w Internecie większość część swojego zawodowego życia. Personal branding pomaga w ujawnianiu polityki prowadzonej przez poszczególne osoby i firmy, wskazuje jak mocno identyfikują się z lokalnym rynkiem i upodobaniami społecznymi osób i firm, do których chcą dotrzeć. Mówienie  o sobie w mediach społecznościowych wymaga wiedzy na temat zmieniających się gustów i zwyczajów ich użytkowników. Internauci jak i osoby zajmujące się komunikacją marek w mediach społecznościowych na szkoleniu dowiedzą się jak zarządzać swoimi profilami internetowymi by były odpowiednią wizytówką, uzupełniały CV i stanowiły podstawę do stworzenia własnej silnej marki.  Język Twojej marki powinien być zrozumiały dla potencjalnych klientów, współpracowników, osób z branży, konsumentów i inwestorów i dlatego warto myśleć o nich budując pozycję rynkowej Twoją i Twojej firmy.

Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram – mamy już wszystkie narzędzia, potrzebujemy tylko Twojej decyzji by zaistnieć w tych serwisach. Jeśli chcesz by Twój profil stał się taki, zapraszamy na nasze szkolenie!

Na szkolenie zapraszamy
internautów
influencerów
freelancerów
osoby publiczne
dziennikarzy
rzeczników prasowych
osoby zajmujące się komunikacja społeczną
osoby poszukające/chcące zmienić pracę
menedżerów działów promocji
Poczujesz satysfację z własnej wiedzy i umiejętności, pomożemy Ci osiagnąć te cele
  • Zrozumieć czym jest personal branding
  • Stworzyć własną markę
  • Umiejętnie zarządzać wizerunkiem w mediach społecznościowych
  • Poznać dobre praktyki wspierające wizerunek i tożsamość osoby i firmy
  • Zadbać o swój wizerunek niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji
  • Umiejętnie korzystać z zasad social media marketingu
  • Decydować jakie treści są interesujące dla innych
  • Znalezć dla siebie miejsce w social mediach
  • Zbudowac harmonogram działań w celu zaistnienia w sieci
  • Poznać aktualne trendy w social mediach
Metody i narzędzia pracy na szkoleniu
dyskusje, ćwiczenia grupowe
prezentacje w formie miniwykładów
sesje brand coachingowe
analiza SWOT
narzędzia diagnostyczne wizerunku obecnego i pożądanego
tworzenie treści odpowiednich do różnych kanałów komunikacji
ćwiczenia warsztatowe doskonalące swobodę pisania
analiza aktywności w mediach społecznościowych
tworzenie treści odpowiednich do różnych kanałów komunikacji
Program szkolenia
Personal branding . Droga do odkrycia własnej marki.

Fazy tworzenie osobistej marki. Misja, wizja i klucz czyli określenie najważniejszych wartości.

  • Misja – cechy marki – określenie: kim jesteś, czy masz misję i jak ją realizujesz.
  • Wizja beznesowa– czy masz  swoją markę? Cele możliwe do zrealizowania.
  • Klucz marki – określenie najważniejszych korzyści czyli Cię może wyróżnić na tle innych.
  • Na co warto zwrócić uwagę budując własną silną markę, co sprawi, że będziesz rozpoznawalny i wzbudzisz zaufanie?

    Ćwiczenie: Zdiagnozuj co ludzie o Tobie myślą i jak chcesz być przez nich postrzegany.

    Ćwiczenie daje możliwość zdiagnozowania własnego, obecnego wizerunku i wykorzystania wiedzy do wprowadzenia pożądanych zmian.

Twoja Marka-Twój świat

Zaprojektuj się sam naprawdę modelowo, tak  jak zrobiłby to sztab twórczych kreatorów marek światowych. Poznaj lepiej samego siebie. Zmień wątpliwości o sobie samym na pełne przekonania o tym, kim jesteś!

  • Opracowanie własnych przewag i korzyści. Twoje kluczowe zasoby, działania i partnerzy.
  • Co pomoże w stworzenia odpowiednich komunikatów dla odbiorców? Rozważ kanały dystrybucji wiedzy o sobie
  • Jak określić mocne i słabe strony swojej marki? Metoda analizy SWOT i Okna Johari
  • Gdzie może być szansa dla Twojej marki?  Co da Ci prawdziwą satysfakcję i motywujący plan działania?
  • Czego się wystrzegać przy tworzeniu marki osobistej?              

 

Ćwiczenie: Ty na okładce

Ćwiczenie pomaga powiązać kluczowe zasoby niezbędne do tworzenie marki osobistej z kluczowymi zainteresowaniami. Uczestnicy rozmawiają ze sobą kim byliby w najbliższych latach, gdyby eksponowali własną markę. W wyniku dyskusji powstaje plakat bądź projekt okładki. W ćwiczeniu wykorzystywane są karty pracy zdjęcia i wycinki gazet. Metoda ma charakter wizualny.

Bądź On-line. Stwórz własny "zakątek"

Czy lepiej być blogerem czy youtuberem?

Bądź Online. Mocna strona www, którą wyrazisz siebie. Blog dla konsekwentnych, Slideshare dla szybkich

  • Od czego zacząć czyli pierwsze kroki w internecie, różne formy ekspresji
  • Strona internetowa jako fundament wizerunku
  • Czym się różni strona www od fun paga
  • Czy każdy może być blogerem?

 

Ćwiczenie: RTB – Reasons To Believe

Opisz miejsce, w którym będziesz panem i władcą. Jak powinno wyglądać i co będzie się w nim znajdowało?

Ćwiczenie pozwala stworzyć wyobrażenie własnej strony internetowej jako fundamentu wizerunku i „emanacji” własnej osoby w internecie.

Co i gdzie publikować- Kierunki rozwoju
  • Jak być zapamiętanym
  • Jak przygotować unikalne treści
  • Jak stworzyć dobry i niemonotonny content
  • Jaki są najważniejsze kanały publikacji i czym się różnią
  • Gdzie i jak często publikować
  • Twoja wiedza, jak ją sprzedawać i z kim się nią dzielić

 

Ćwiczenie: Opowiedz ciekawą historię.

Ćwiczenie inspiruje do przekazania interesującej myśli, posiłkując się anegdotą lub innymi poznanymi formami. Uczestnicy tworząc content mają dotrzeć do swego odbiorcy tak, by być zapamiętanym i stworzyć wartościowy obraz samych siebie.

Treść, forma, wiarygodność -Content Twojej Marki

Najważniejsze wskazówki jak być „przydatnym”.

O budowaniu autorytetu, silnym wizerunku i wzbudzaniu negatywnych emocji czyli co jest lepsze: kontrowersyjne wypowiedzi, specyficzny humor czy wygłaszanie tez, których boją się inni.                                                               

  • Wskazówki do tworzenia informacji pożytecznych dla odbiorców
  • Czym jest Insight konsumencki. Jak odkryć prawdę o motywacji i problemach odbiorców.
  • Ciekawie i sensownie- porady redakcyjne i językowe nie tylko dla początkujących
  • Podpowiedzi jak pisać w prosty i przystępny sposób a jednocześnie pozostać autorytetem.

Ćwiczenie: Stwórz własny newsletter

Podczas pracy w grupach uczestnicy tworzą teksty zgodnie z ustalonymi wcześniej kryteriami marki, w celu konsekwentnego przekazu i komunikowania zaplanowanego wizerunku.

Ćwiczenie daje możliwość grupowej dyskusji metodach budowania wyrazistego wizerunku.

Najważniejsze trendy Social Media 2019

Media społecznościowe nieustannie się zmieniają – pojawiają się nowe sposoby komunikacji. Próba nakreślenia kierunków i trendów – dla większej skuteczności.

 

  • Video – kluczowy obszar, czy każdy musi się na nim skupić?
  • Czym są „szeptane odsyłacze” czyli jak wykorzystać treści generowane przez innych
  • Osobiste treści – najbardziej sprawdza się autentyczność. Jak ją tworzyć i wykorzystać?
Sesja brand coachingowa

Rdzeń twojej marki. Gwarantowana podróż do korzeni i wnętrza Twoich wartości. Dowiesz się jak tworzyć unikalna wartość Twoje marki osobistej.  Jak powiedzieć otoczeniu w sposób prosty i zrozumiały : „Skąd przyszliśmy?”, „Kim jesteśmy?”, „Dokąd idziemy?”

  • Dopasowanie Twojego planu startowego do całościowej strategii działań komunikacyjnych
  • Praca z archetypami marki
  • Modelowanie przekonań  blokujących dobry start z własną marką
  • Przygotowanie harmonogramu działań, Tworzymy razem Next Stepy
Prowadzący

Grzegorz Gajda

 

Czas trwania

2 dni - 14 godzin szkoleniowych

Konsultanci merytoryczni
501 458 848
503 621 833
44-100 Gliwice
ul. Witosa 25
© Kasperek Consulting / Kasperek Consulting PRO
Wykonanie:   sakowww.com
Zostaw swój numer. Oddzwonimy!
Czym jesteś zainteresowany?
Szkoleniami zamkniętymi
Szkoleniami otwartymi
Coachingiem
Doradztwem
Współpracą