Kim chcesz zostać w istniejącej już sieci mediów? W budowie przewagi konkurencyjnej Twojej marki istotną rolę odgrywa unikalny kontekst Twoich przekonań, wartości, stylu bycia. Umiejętne jego wydobycie w ciekawej, aktualnej i żyjącej emocjami formie przyciąga i inspiruje, cieszy, bawi, wspiera, pomaga innym zrozumieć i poznać… Twoja marka może stać się źródłem inspiracji i sposobem zgromadzenia wokół Ciebie klientów, współpracowników, pracodawców, przyjaciół, pasjonatów Twoich zainteresowań i kogokolwiek, na kim Ci realnie zacznie zależeć. Osobom, pragnącym stworzyć własną markę osobistą od A do Z szkolenie dostarczy strategii i wiedzy od czego zacząć i za pomocą jakich narzędzi zrealizować własne zamierzenia. Pozytywna marka osobista budzi zaufanie, jest obietnicą jakości i kompetencji oraz gwarantem zaspokojenia korzyści, które ze sobą niesie. Marka taka wydobywa to co najlepsze, marka taka rozwija odbiorców i w konsekwencji rozwija także jej twórcę, gdyż on sam pragnie oferować coraz lepsze i bogatsze treści, pozyskując nowe kontakty i inspirując sobą innych.
Znaczna część ludzi spędza w Internecie większość część swojego zawodowego życia. Personal branding pomaga w ujawnianiu polityki prowadzonej przez poszczególne osoby i firmy, wskazuje jak mocno identyfikują się z lokalnym rynkiem i upodobaniami społecznymi osób i firm, do których chcą dotrzeć. Mówienie o sobie w mediach społecznościowych wymaga wiedzy na temat zmieniających się gustów i zwyczajów ich użytkowników. Internauci jak i osoby zajmujące się komunikacją marek w mediach społecznościowych na szkoleniu dowiedzą się jak zarządzać swoimi profilami internetowymi by były odpowiednią wizytówką, uzupełniały CV i stanowiły podstawę do stworzenia własnej silnej marki. Język Twojej marki powinien być zrozumiały dla potencjalnych klientów, współpracowników, osób z branży, konsumentów i inwestorów i dlatego warto myśleć o nich budując pozycję rynkowej Twoją i Twojej firmy.
Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram – mamy już wszystkie narzędzia, potrzebujemy tylko Twojej decyzji by zaistnieć w tych serwisach. Jeśli chcesz by Twój profil stał się taki, zapraszamy na nasze szkolenie!
Fazy tworzenie osobistej marki. Misja, wizja i klucz czyli określenie najważniejszych wartości.
Ćwiczenie: Zdiagnozuj co ludzie o Tobie myślą i jak chcesz być przez nich postrzegany.
Ćwiczenie daje możliwość zdiagnozowania własnego, obecnego wizerunku i wykorzystania wiedzy do wprowadzenia pożądanych zmian.
Zaprojektuj się sam naprawdę modelowo, tak jak zrobiłby to sztab twórczych kreatorów marek światowych. Poznaj lepiej samego siebie. Zmień wątpliwości o sobie samym na pełne przekonania o tym, kim jesteś!
Ćwiczenie: Ty na okładce
Ćwiczenie pomaga powiązać kluczowe zasoby niezbędne do tworzenie marki osobistej z kluczowymi zainteresowaniami. Uczestnicy rozmawiają ze sobą kim byliby w najbliższych latach, gdyby eksponowali własną markę. W wyniku dyskusji powstaje plakat bądź projekt okładki. W ćwiczeniu wykorzystywane są karty pracy zdjęcia i wycinki gazet. Metoda ma charakter wizualny.
Czy lepiej być blogerem czy youtuberem?
Bądź Online. Mocna strona www, którą wyrazisz siebie. Blog dla konsekwentnych, Slideshare dla szybkich
Ćwiczenie: RTB – Reasons To Believe
Opisz miejsce, w którym będziesz panem i władcą. Jak powinno wyglądać i co będzie się w nim znajdowało?
Ćwiczenie pozwala stworzyć wyobrażenie własnej strony internetowej jako fundamentu wizerunku i „emanacji” własnej osoby w internecie.
Ćwiczenie: Opowiedz ciekawą historię.
Ćwiczenie inspiruje do przekazania interesującej myśli, posiłkując się anegdotą lub innymi poznanymi formami. Uczestnicy tworząc content mają dotrzeć do swego odbiorcy tak, by być zapamiętanym i stworzyć wartościowy obraz samych siebie.
Najważniejsze wskazówki jak być „przydatnym”.
O budowaniu autorytetu, silnym wizerunku i wzbudzaniu negatywnych emocji czyli co jest lepsze: kontrowersyjne wypowiedzi, specyficzny humor czy wygłaszanie tez, których boją się inni.
Ćwiczenie: Stwórz własny newsletter
Podczas pracy w grupach uczestnicy tworzą teksty zgodnie z ustalonymi wcześniej kryteriami marki, w celu konsekwentnego przekazu i komunikowania zaplanowanego wizerunku.
Ćwiczenie daje możliwość grupowej dyskusji metodach budowania wyrazistego wizerunku.
Media społecznościowe nieustannie się zmieniają – pojawiają się nowe sposoby komunikacji. Próba nakreślenia kierunków i trendów – dla większej skuteczności.
Rdzeń twojej marki. Gwarantowana podróż do korzeni i wnętrza Twoich wartości. Dowiesz się jak tworzyć unikalna wartość Twoje marki osobistej. Jak powiedzieć otoczeniu w sposób prosty i zrozumiały : „Skąd przyszliśmy?”, „Kim jesteśmy?”, „Dokąd idziemy?”
Grzegorz Gajda
2 dni - 14 godzin szkoleniowych